Diverse ansøgningsskemaer

Går du med drømme om at lave ændringer i din bolig, så kan du kigge i henholdsvis råderetskatalog og AAB46s lokale tillæg for mere info.
Dokumenterne er tilgængelige på BeboerWeb i til hver tid gældende version. Bestyrelsen udstiller her de gældende versioner pr maj 2024

AABs generelle Råderetskatalog

Tillæg for AAB46 til Råderetskatalog

Vedligeholdelsesreglement for AAB46 lejemål

Hvis du ønsker at foretage ændringer i din bolig i AAB46 skal du finde skabelonerne på BeboerWeb (kræver login) og sende disse til kontoret (mail adressen kan du finde på https://aab.dk/beboer/din-afdeling/) idet afdeling 46 er en Parlamentarisk afdeling og således ikke har nogle opgaver omkring dette.

I AAB46 er der en del carporte, garager og ekstra kælder rum der kan lejes af beboere. Bestyrelsen varetager udlejningen.

Processen for at leje disse kan beskrives som følger:

1: Lejer udfylder den lejekontrakt der er relevant (husk også telefon og email til kontakt). Kontrakterne kan afhentes på Afdelingsbestyrelsens kontor i åbningstiden første og tredje tirsdag eller hentes nedenfor.
2: Kontrakten afleveres på afdelingsbestyrelsens kontor eller e-mailes til aab-afdeling46@aab.dk
3: Bestyrelsen tjekker om der er noget ledigt og melder retur til lejer
4: Såfremt lejer accepterer sender bestyrelsen den udfyldte, og underskrevne, aftale til beboeroekonomi@aab.dk, der herefter opretter bi-lejemål på beboerens aftale
5: Er der tale om carport eller E Rum skal der aftales hvad der skal ske med udlevering af nøgle til hhv carport eller en opgang beboeren ikke har adgang til.

Kontrakter

Lejekontrakt Garage (Maj 2024, 150 kr / måned)

Lejekontrakt Carport (Maj 2024, 110 kr / måned)

Lejekontrakt Ekstra kælderrum (Maj 2024, 60 kr / måned)

Opsigelse af bi-lejemål

Lejer skal skriftligt tilkendegive opsigelsen, gerne på mail til aab-afdeling46@aab.dk.

1: Det skal fremgå hvilken dato opsigelse sker pr og hvornår der er tomt
2: Der må gerne fremgå en email adresse der kan bekræftes modtagelse til
3: Såfremt lejemålet øjeblikkeligt er ledigt, skal beboeren aflevere evt nøgler straks til bestyrelsen, evt funktionærerne såfremt det er fraflytning.
4: Opsigelsen sendes til beboeroekonomi@aab.dk med bestyrelsens tilkendegivelse af modtagelsesdato, med kopi til lejer
NB Husk der er tre måneders opsigelse